معاون سیاسی وزیر امورخارجه اظار داشت: در گفت‌وگو با همتای ارمنستانی موضع اصولی خود را در موردتعرض‌ناپذیری مرزهای بین المللی بیان کردم.

مجید تخت روانچی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مجید تخت روانچی در پیامی که در حساب شخصی خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، یاداور شد: به تازگی یک تماس تلفنی با واحان کستانیان معاون وزیر امورخارجه ارمنستان داشتم و تبریک وی را دریافت کردم.

معاون سیاسی وزیر خارجه در این زمینه افزود: بار دیگر بر تمایل شدید خود برای تقویت روابط با همه همسایگان تاکید کردم.

تخت روانچی خاطرنشان کرد: همچنین موضع اصولی خود را در مورد تعرض ناپذیری مرزهای بین المللی بیان کردم و با کمال میل دعوت او را برای بازدید از ایروان پذیرفتم.

واحان کستانیان معاون وزیر امور خارجه ارمنستان نیز در پیامی که در حساب خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، اظهار داشت: در تماس تلفنی به تخت روانچی انتصاب جدیدش را تبریک گفتم.

کستانیان افزود: در این تماس از حمایت ایران از تمامیت ارضی ارمنستان قدردانی کردم و در مورد تحولات اخیر در این زمینه تبادل نظر شد.

کد خبر 880888
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Borzoo NO ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    2 2
    این تخت روانـــی چی میگه ؟ بتازگی یک پیام تلفنی دریافت کرده ام !!! این دیگه چیه ؟
  • مریم IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 0
    جناب تخت روانچی لطفا این دالان ارتباطی رو داخل ایران بزنید هم امنیتش بیشتره هم نیاز به حضور نیروی کشوری نداره هم ارتباط ایران با دنیا حفظ میشه
  • مهران IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    2 0
    سلام وقت بخیر آقای تخت روانچی خدا قوت قدردان شما هستیم.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    3 1
    روسیه میداند در باتلاق گیر کرده لذا اقدام به آزادی آمریکایی ها کرد سپس با آذر بایجان و ترکیه ساخت .الان هم جزایر سه گانه و زنگزور .
  • حماس ایران IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    2 0
    ما نه تنها تحمیل گذرگاه بدون نظارت ارمنستان را نمیپذیریم بلکه ازاستقلال وتمامیت ارضی ارمنستان حمایت میکنیم
  • دلیل IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    1 0
    روسیه از امارات رشوه اقتصادی خوبی گرفته گویا وامارات روسیه را برای اجرای اهدافش روبروی ایران انداخته است امارات مثل پولدارها لات وشرخراستخدام کرده که خودش با ما روبرو نشه
  • رنجبر IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    1 0
    درسته مااجازه نمی دهیم چه غرب وچه شرق درمورد منافع ملی ما کوچکترین آسیبی به ما بزنند می خوان ازطریق ایران ورودارس این ارتباط برقرار باشه اونم بانظارت کامل ایران دالانی به نام زنگزو نداریم بعد اصلا نخجوان باید به ایران وصل شه تامشکلش حل بشه افتاد
  • شعبانی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
    1 0
    آقای تخت. روانچی، با سلام و آرزوي توفيق در مسوولیت جدید در راستای منافع ملی، پیشنهاد می کنم در باره کریدور زنگزور منفعل نباشیم، کشورهایی که همگی آشکار و پنهان، در مقابل ایران صف آرایی کرده اند، دیر یا زود کریدور مذکور را به ما تحمیل خواهند کرد، اصلح است فعال باشیم و با پیشنهاد ایجاد کریدور در داخل خاک ایران و تحت نظارت ایران، فعالانه وارد بازی شویم.